مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-09سياسي

نهضت پیگیری امور مردم راه اندازی شود 


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز ضرورت دارد نهضت پیگیری امور و کارهای مردم راه اندازی شود و اجازه ندهیم هیچ کاری از مردم روی زمین بماند.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز ضرورت دارد نهضت پیگیری امور و کارهای مردم راه اندازی شود و اجازه ندهیم هیچ کاری از مردم روی زمین بماند.

اسماعیل قزل سفلی در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید سپیدان بیان کرد: مدیران باید برای موفقیت در مسیر خدمت به مردم دارای برنامه تحولی باشد تا بداند در کجا قرار دارند، به کجا می خواهند بروند و چگونه قرار است این مسیر را طی کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، او ادامه داد: حرکت در این مسیر و رسیدن به مقصد بدون شناخت و تامل در ظرفیت ها و استعدادهای در حوزه های مختلف امکان ندارد.

قزل سفلی اظهار کرد: باید تمام نقاط قوت ها، ضعف ها، تهدیدها و فرصت ها در قالب یک برنامه تحولی تهیه شود تا در دوره مدیریت ها هرچند کوتاه هم که باشند اثرگذار بوده و به کار آید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فرمانداران باید نسبت به روزنه های فساد حساس باشد و در هیچ عرصه ای اجازه ندهند که رانت خواران، ویژه خواران و افراد اهل زد و بند نفوذ پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت پیگیری امور مردم راه اندازی شود 

نهضت پیگیری امور مردم راه اندازی شود